روش gbl
زمان مطالعه مطلب: 2 دقیقه

لیفت ابرو به روش (Gliding brow lift) GBL

لیفت ابرو به روش GBL یکی از زوشهای مدرن لیفت ابرو است که قدرت لیفت آن خفیف تا متوسط می باشد. در این روش با استفاده از ابزارهای مخصوص، از چند برش کوچک (حدود 5 میلیمتر)، جدا کردن پوست از بافتهای عمقی انجام می گیرد که در ادامه تفاوت آن با سابسیژن را توضیح خواهیم داد. پوست جدا شده با لغزیدن (Gliding) بر روی بافتهای عمقی خود، به نواحی بالاتر انتقال داده می شود و در آنجا با استفاده از بخیه های مخصوص، فیکس می گردد. لازم به ذکر است که مدت فیکس کردن پوست به نواحی زیر آن می تواند از 1 تا 2 هفته باشد.

چندان اطمینانی به ماندگاری طولانی مدت این روش نیست ولی اثر Rhytidectomy و اثر شبه بوتاکس آن بسیار قابل توجه است. میتوان گفت که یکی از بهترین روشهای برطرف کردن چین پیشانی است. اثر آن در اصلاح چینهای افرادی که پوست نازکتری دارند بهتر و ماندگارتر از افرادی است که پوست ضخیمی دارند.

GBL به منظور رفع چین پیشانی

GBL می تواند در تمام پیشانی یا در بخشی از آن (مثلا شقیقه ها) انجام شود.

gbl شقیقه ها

GBL چه فرقی با سابسیژنی که قبلا انجام می شد دارد؟

GBL در واقع نوعی سابسیژن وسیع است. در سابسیژن کلاسیک قبلی، به دلیل اینکه دو طرف محدوده سابسیژن به هم نزدیک بودند، پس از گذشت زمان بهبودی، حرکت بافتهای اطراف باعث ایجاد نمای شبیه سیگار یا کرم در زیر پوست می شود که در زیر دیده می شود.

چه افرادی مورد مناسب برای انجام لیفت ابرو به روش GBL هستند؟

بهترین مورد برای انجام GBL، فردی است که افتادگی ابرو نداشته باشد ولی چینهای فراوان استاتیک (چین های افقی) در پیشانی اش دیده شود. این افراد به ندرت دیده می شوند.

بیشترین کاربرد GBL، ترکیب آن با روشهای دیگر لیفت ابرو و تمپورال است. با این ترکیب علاوه بر بالا رفتن ابرو، چینهای پیشانی نیز برطرف می شوند و نتایج بهتری حاصل می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x