فیلم جراحی لیفت صورت
زمان مطالعه مطلب: 2 دقیقه

فیلم جراحی لیفت صورت و گردن

همانطور که می دانید یکی از روش های جوانسازی صورت، جراحی زیبایی لیفت صورت است. معمولا با افزایش سن، پوست صورت افراد شل و آویزان می شود و چین و چروک هایی روی پوست بوجود می اید. چین و چروک های سطحی به وسیله تزریق بوتاکس از بین می رود اما چین و چروک های عمیق بوسیله ی لیفت درمان خواهد شد. تغییراتی که با افزایش سن حاصل می شود فقط مخصوص پوست صورت نیست، بلکه لایه های زیرین پوست را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و سبب شل شدن عضله ها نیز می شود و حتی نیز عضله ها و استخوانها با افزایش سن تحلیل می روند.

برای آشنایی بیشتر با جراحی لیفت صورت و چگونگی انجام آن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

هر آنچه در مورد لیفت صورت باید بدانیم!

جراحی زیبایی لیفتینگ جراحی بسیار حساسی است، پس در انتخاب جراح مناسب دقت کافی را داشته باشید. در جراحی زیبایی لیفت علاوه بر کشیدن پوست صورت و فیکس کردن آن باید قسمت های زیرین پوست نیز کشیده شود. در روند انجام جراحی لیفت، اگر فقط پوست صورت کشیده شود، تاثیرات جراحی تنها برای چند ماه دوام خواهد داشت و با گذشت زمان به حالت اولیه خود باز می گردد. در نتیجه حتما علاوه بر پوست صورت باید قسمت های زیر پوست یعنی بافت های صورت نیز کشیده شود.

برای آشنایی با بافت های صورت و تاثیر افزایش سن بر آنها سری ویدیو های مربوط به آناتومی صورت را در لینک زیر را تماشا کنید. همچنین میتوانید از دیگر فیلم جراحی لیفت صورت را مشاهده کنید.

مجموعه ویدیو های زیبایی صورت

محل برش در جراحی زیبایی لیفت بسیار اهمیت دارد، زیرا جراحانی که پوست را می کشند و در قسمت جلوی گوش بخیه می زنند باعث تغییر در فرم گوش و نازیبایی در قسمت نرمه ی گوش می شود. این اتفاق به این دلیل می افتد که نرمه ی گوش توانایی نگه داشتن پوست کشیده شده را ندارد و در نتیجه با گذشت زمان پوست مجددا شل شده و به حالت اولیه باز می گردد.

در ویدیوی زیر میتوانی روند جراحی لیفت صورت و گردن را مشاهده کنید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x