زیبایی-مورد-انتظار-مردم-در-سال-2020
زمان مطالعه مطلب: 4 دقیقه

به گفته متخصصان پوست و بهترین جراحان زیبایی خیلی مسائل در گذر یک دهه تغییر می کنند. بنا به گفته ی انجمن جراحان پلاستیک امریکایی (ای.اس.پی.اس) تقاضای جراحی لیفت بازو از سال 2010 به میزان بیش از پنجاه برابر افزایش یافته است. سایر درمانها همچنان به پیشتازی خود ادامه می دهند. مدارک انجمن جراحان پلاستیک نشان می دهد که تزریق بوتاکس به عنوان روشی غیرتهاجمی از سال 2005 در رتبه اول قرار دارد.

بنابراین سوال این است که چه مسائلی پابرجا خواهند ماند و ما باید برای رویارویی با چه مسائلی آمادگی داشته باشیم؟ بهترین جراحان زیبایی و پوست به این پرسش پاسخ داده اند و سعی کرده اند که موج تقاضای افراد را در سال 2020 پیش بینی کنند.

اصلاحات لیفت صورت از سایر جراحی ها پیشی خواهند گرفت:

دکتر دوریس دی جراح زیبایی پوست، اصلاحات لیفت صورت را به عنوان «مهیج ترین و تحول سازترین روش در جوان سازی» مطرح می کند. بنا به گفته ی ایشان: این درمان به میکروپیگمنتیشن پوست متکی است. تکنیکی که با استفاده از آن، در هر جایی از پوست، با برداشتن ده ها و صدها هسته از پوست ضخامت بافت ها کاهش پیدا می کند. این روش به انقباض پوست و نوعی لیفت منجر می شود که خونریزی و مصائب جراحی را ندارد. دکتر دی پیش بینی می کند که این روش برای لیفت خط چانه، گردن، غبغب، و به صورت موردی در اطراف ابرو و چشم ها هم کارا خواهد بود.

تقریباً هیچ یک از مراحل عمل در بیهوشی انجام نخواهد شد:

دکتر داوِر جراح پلاستیک صورت در بیمارستان دیوید هارتمن معتقد است که به لطف کرم های بی حس کننده، داروهای حاوی لیدوکائین فعال و روش های خواب عمیق، به زودی زود به جایی خواهیم رسید که هیچ بیماری برای عمل جراحی زیبایی اش متحمل بیهوشی نخواهد شد. او اظهار کرده که در عمل های جراحی نوین ما می توانیم تمامی جراحی های لیفت صورت و گردن، لیفت ابرو به همراه جوانسازی، روش های تزریق چربی در بافت و بسیاری دیگر از روش ها را با روش های ایمن تر، کم هزینه تر و سریع تر، بدون بیهوش کردن بیمار انجام دهیم.

میزان درخواست عمل خط چانه و فک سر به فلک خواهد کشید

در سال 2019 شاهد تعداد زیادی تقاصای عمل خط چانه بوده ایم و دلیلی ندارد که در سال 2020 وضع متفاوتی داشته باشیم. نشریه نیوپورت بیچ اعلام کرده که با وارد شدن به دهه جدید مطمئنا تعداد بسیار بیشتری از بیماران وارد بحث زیبایی شناسی چهره خواهند شد و بیشتر این افراد خواهان جراحی در قسمت های میانی چهره و خط چانه و فک خواهند بود.

پروتزها با بافتهای چربی بدن جایگزین خواهند شد

دکتر هارتمن روش انتقال چربی های زنده را به این شکل توضیح می دهد که : انتقال چربی از جایی که دوستش نداریم به جایی که دوست داریم باشد! این خبر خوب سال 2020 است. در حالی که بسیاری از زنان خواهان چهره و اندامی طبیعی تر، و بسیاری از افراد در پی بیرون آوردن پروتزهای قدیمی خود هستند، تکنیک پیوند بافت چربی زنده از بدن خود بیمار می تواند بهترین جایگزین برای متقاضیان و بیماران باشد. این روش با برداشته شدن چربی های اضافه اطراف باسن و ران ها، هم به زیبا شدن آن قسمت از بدن  و با قرار گرفتن در قسمت های مورد نظر، به بهبود و زیبایی آن اندام ها نیز کمک می کند.

درمان بی اسپوک بیش از پیش محبوب خواهد شد

دکتر دی معتقد است که درمان های بی اسپوک که ترکیبی از چربی های حجم دهنده، و ابزارآلاتی که توسط دکترهای بسیار خبره و کاردان و متخصص زیبایی شناسی فراهم شده است، همچنان به پیشروی خود ادامه خواهند داد. (بی اسپوک تکنیکی است که از جهان خیاطی وارد ادبیات جراحی زیبایی شده است. در این روش خیاط با نگاهی تخصصی تن مشتری را به دقت از نزدیک مشاهده می کند و یادداشت های بسیار دقیقی برمی دارد که لباسی مخصوص تن او بدوزد. این روش امروزه در ادبیات جراحی زیبایی نیز مورد استفاده است).

دکتر دی می گوید: به زودی هیچ کس از شما نخواهد پرسید با چه نوع ژلی به صورت خود حجم داده اید. بلکه می پرسند: کدام دکتر این تزریق چربی را برای تو انجام داده است.

حجم دهنده هایی ماندگارتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت

دکتر هارتمن از موفقیت درخشان دستگاه های سفت کننده ی بافت خبر می دهد. او می گوید به تازگی عضله سازی با روش ام اسکالپت به تازگی به محبوبیت رسیده است. با استفاده از این تکنیک ها حجم دهنده ها می توانند مدت بسیار طولانی تری در چهره افراد بمانند. بنا به گفته ی دکتر هارتمن: روند مهیج مخلوط کردن ترکیبات زیستی مانند اسکالپترا یا رادییس برای استفاده در گردن، بازوها، بافت های سلولیت و موارد دیگر بسیار مفید است. در این روش با روش های سفت سازی نتایج طولانی مدت مفیدی برای پوست افراد کار می کنیم.

ترمیم های پلاسمایی برای پوست افراد شایع خواهد شد

بنا به گفته دکتر دی، روش تجدید سطح پوست با استفاده از پلاسما که مدت ها پیش به دلیل پایین بودن سطح تکنولوژی منسوخ شده بود، در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی رو به بهبود است. او می گوید: من تقریباً 15 سال پیش از دستگاه های پلاسما استفاده می کردم اما مجبور شدم آنها را با لیزر جایگزین کنم. در حال حاضر در پی یافتن روشی جدید هستیم که آن تکنیک قدیمی را دوباره احیا کنیم. از طرفی دکتر گروور خبر داده است که روش هایی برای جوانسازی صورت از طریق انرژی حرارتی کشف شده که با کمک سونوگرافی یا انرژی پرتودهی رادیویی در صدر لیست گزینه های عمل های زیبایی غیرتهاجمی قرار خواهد گرفت.

 

منبع: سایت نیوبیوتی

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x