انتخاب بهترین جراح زیبایی
زمان مطالعه مطلب: 3 دقیقه

فاکتورهای شناسایی جراح زیبایی مناسب


این روزها جراحی زیبایی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. طبق آمارهای اخیر، هر ساله تقریباً 18 میلیون عمل زیبایی در ایالات متحده انجام می شود. در حالی که جراحی ساده تر و رایج تر شده است، اما در این میان انتخاب یک جراح واجد شرایط برای زیبا جویان کمی دشوارتر به نظر می آید.
انتخاب جراح زیبایی، انتخابی است که سالها با آن زندگی می کنید. از اینرو نیاز به یک جراح دارید که با تجربه و دارای حس زیبایی شناسی باشد، سطح دانش خود را در سطح بین الملل به روز نگاه دارد، دارای تیم پشتیبانی قابل اعتماد و آموزش دیده باشد و مهمتر اینکه اخلاق و صداقت را در اولویت قرار دهد.

چگونه جراح زیبایی مناسب خود را پیدا کنیم؟

تجربه مهمترین فاکتور جراح زیبایی

یک جراحی موفقیت آمیز باعث می شود احساس کنید بیشتر شبیه خودتان هستید و برای سال های آینده اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. از سوی دیگر، قرار گرفتن در دست یک جراح بی‌تجربه، شانس شما را برای داشتن نتایج ضعیف افزایش می‌دهد، که می‌تواند منجر به هزینه‌های اضافی، از دست دادن زمان و دل زدگی شود. با توجه به این امر که هرچقدر یک جراح تعداد زیباجوی بیشتری را جراحی کرده باشد، قاعدتا در جراحی ما نیز تاثیر بسزایی دارد.

همچنین تجربه بالا نشاندهنده ی سابقه کار جراح است پس شما می توانید نتایج جراحی های بیشتری را قبل از جراحی خود مشاهده نمایید تا با اطمینان بیشتری تصمیم به جراحی بگیرید.

تخصص جراح زیبایی

با توجه به تنوع مدارک معتبر جراحی، می بایست از نوع تخصص جراح مدنظرتان اطلاع داشته باشید چرا که تخصص آن ها نشان دهنده تبحر جراح در حوزه خاصی از جراحی است.

سبک جراحی

جالب است بدانید که سبک جراحی هر جراح با دیگری متفاوت است، بهترین راه برای آشنایی با سبک هر جراح در جراحی های مختلف، مشاهده نتایج سایر زیباجویانی است که به ایشان مراجعه کرده اند، البته لازم به ذکر است که آناتومی افراد با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه لزوما شرایط شما با سایر زیبا جویان یکسان نیست پس نمی توان انتظار داشت نوع خاصی از جراحی که در سابقه یک جراح مشاهده می کنید برای شما هم صادق باشد لذا حتما می بایست از خدمات مشاوره قبل از جراحی استفاده نمایید.

جراح زیبایی مناسب

از جراح سوال بپرسید

اگر اطلاعات دقیقی از اطلاعاتی که تا الان صحبت شد نسبت به جراحی که به آن مراجعه نموده اید ندارید، از خود جراح و یا سایر زیباجویانی که به ایشان مراجعه نموده اند سوال بپرسید. مطمئن شوید قبل از جراحی هیچ نقطه ابهام و یا نامشخصی مرتبط با نیازهایتان در مورد خود جراح، روش جراحی و حتی مراقبت های پس از جراحی باقی نماند.

جراحي را انتخاب كنيد كه حس زيبايي شناختي شما را به خود جلب كند

همه ما می دانیم که چیزی که یک نفر زیبا می بیند ممکن است برای دیگری جذاب نباشد. به همین دلیل، نمی توانید فقط به توصیه یک دوست اعتماد کنید یا فقط به تجربه جراح زیبایی وابسته باشید. شما باید به دقت به نتایج هر جراحی که مصاحبه می کنید نگاه کنید.

به احساس جراح و کارکنان توجه کنید

جراحی کار بزرگی است و ممکن است در مسیر ظاهر جدید شما موضوعاتی وجود داشته باشد. شما باید با جراح زیبایی خود و تیم پشتیبانی او 100% احساس راحتی کنید پس جراحی را انتخاب کنید که به او و تیمش اطمیننان دارید و به ایمنی و نتایج خود از جانب ایشان اعتماد بالایی دارید.

برای درک بهتر این قضیه از خود بپرسید:

  • آیا دوست دارم با این جراح وقت بگذرانم؟
  • آیا به این جراح اعتماد دارم که آنچه را برای من ایمن و مناسب است توصیه کند؟
  • آیا از پرسیدن هر سوالی که ممکن است در طول فرآیند از این جراح داشته باشم احساس راحتی می کنم؟
  • آیا از افشای سابقه کامل پزشکی و عادات خود به این جراح احساس راحتی می کنم؟ (این برای ایمنی شما بسیار مهم است!)

تیم جراحی یک جراح و امکانات جراحی

ایمنی شما در حین جراحی تا حد زیادی به متخصص بیهوشی و امکانات جراحی بستگی دارد. اتاق‌های عمل معتبر شامل سیستم‌های پشتیبانی حیاتی کلیدی هستند تا در صورت بروز مشکل خللی در روند جراحی ایجاد نشود. بهتر است قبل از جراحی از بابت این موضوع اطمینان خاطر کسب کنید.

تیم جراحی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x