Eyelid surgery
زمان مطالعه مطلب: 2 دقیقه

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی از جمله اقداماتی است که به منظور جوان سازی چشم ها و رفع افتادگی پلک انجام می شود. اما مهم ترین نکته ای که می بایست در خصوص این جراحی مورد توجه جراح زیبایی پلک قرار گیرد اینست که اگر هنگام اصلاح افتادگی پلک، ابرو نیز نیاز به اصلاح داشته باشد و اقدام نشود طی یکسال آینده فرد دوباره دچار عارضه افتادگی پلک خواهد شد.

مزایای جراحی پلک در مرکز ما

در این مرکز علاوه بر اقدام فوق الذکر تمامی موارد زیر نیز در دستور کار قرار می گیرد:

  • طراحی و محاسبات دقیق میزان برش در پلک
  • اصلاح پف یا چربی روی پلک و در صورت نیاز انتقال و جابجایی آن به مناطقی که نیاز به پر شدن دارد
  • اصلاح پف زیر ابرو
  • اصلاح افتادگی ابرو علاوه بر اصلاح افتادگی پلک
  • اصلاح غده اشکی در صورت نیاز

گفتنی ست تمام اصلاحات فوق از یک برش ظریف انجام می شود و خط برش از روی شیار پشت پلک انجام می شود و در صورتیکه فرد مراقبتهای بعد از جراحی پلک را به درستی و با دقت انجام دهد، هیچ ردی از اثر جراحی قابل مشاهده نخواهد بود.

جراحی پلک بالا در این مرکز بصورت بیحسی موضعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود و مدت انجام آن حدود ۴۵ دقیقه می باشد.

عواقب جراحی زیبایی پلک و اصلاح افتادگی پلک: 

مهم ترین عارضه این جراحی در صورتیکه اقدام زیبایی بشکل صحیح انجام نشود، شامل حذف بیش از اندازه پوست پلک است که در پی آن بسته نشدن پلک در حین خواب و عارضه خشکی چشم بوجود می آید که اغلب تا پایان عمر گریبانگیر فرد خواهد بود و در اغلب موارد امکان ترمیم این عارضه حتی به دست ماهرترین جراح ها نیز وجود ندارد.

عواقب جراحی پلک پایین در صورتیکه بشکل صحیح انجام نشود، خارج از نرم بودن فاصله بین عنبیه تا پلک پایین است که باعث مسن جلوه دادن چهره فرد خواهد شد، همچنین باعث در موارد نادری ممکن است پلک در حالت خواب بسته نشده و باعث بروز خشکی چشم گردد.

در این مرکز تا کنون بالای ۳۵۰۰ عمل موفق زیبایی در طی بیش از ۱۲ سال انجام شده است و این مرکز مجهز به کادر جراحی مجرب و آموزش دیده تحت مدیریت و سرپرستی دکتر اکبر بیات – فوق تخصص جراحی سر و گردن و عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا؛ از پیشگامان جراحی لیفت صورت دائمی و مبدع تکنیک های نوین در جراحی زیبایی لب و جراحی زیبایی پیشانی می باشند. (جراحی پلک در این مرکز چرا)

فیلم جراحی پلک بالا برای فردیکه در گذشته نسبت به درمان آب مروارید چشم اقدام کرده است و اظهارات دکتر اکبر بیات:


اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x