اصلاح پیشانی برجسته | مصاحبه با بیمار

کلینیک زیبایی دکتر اکبر بیات

آیا اصلاح پیشانی برجسته باعث رفع سردردهای سینوسی می شود؟ برای فردی که هم برجستگی پیشانی دارد و هم سردرد سینوسی، اصلاح برجستگی پیشانی می تواند مفید باشد. اما این جراحی راه درمان اصلی سردرد های سینوسی نیست. در ادامه به بررسی تجربه یکی از مراجعین مرکز زیبایی لیمون برای اصلاح برجستگی پیشانی میپردازیم.

آیا پیشانی برجسته باعث سردرد های سینوسی می شود؟

هنگامی که فشار هوای داخل سینوس های پیشانی افزایش پیدا کند، در طول زمان باعث ایجاد سردرد های سینوسی میشود. از طرف دیگر این افزایش فشار هوا میتواند باعث ایجاد برجستگی در پیشانی شود. هوای محبوس شده در سینوس ها باعث فشار به دیواره سینوس ها شده و استخوان های پیشانی را به سمت جلو خمیده می شوند. این عامل باعث ایجاد عارضه پیشانی برجسته می شود.

تجربه بیماری که به جهت اصلاح پیشانی برجسته و عوارض ناشی از آن به مرکز زیبایی لیمون مراجعه کرده بود:

رضای عزیز، بیماری که از سردردهای سینوسی رنج میبرد و همزمان دچار برجستگی پیشانی هم بود. وی برای درمان سردرد خود و همچنین اصلاح برجستگی پیشانی اش به پزشکان زیادی مراجعه کرده بود. ولی متاسفانه به نتیجه دلخواه نرسیده و نتوانسته بود بیماری خود را درمان کند. پزشکان دیگر جز ایجاد استرس و نگرانی در وی کاری جهت درمان بیماری اش نتوانسته بودند، انجام دهند.

به گفته خود رضا، در اینستاگرام با مرکز جراحی زیبایی لیمون آشنا شده و از ویدیو های جراحی زیبایی این مرکز دیدن کرده بود. روزی که برای مراجعه آمده بود با یکی از بیماران که جراحی اصلاح پیشانی برجسته انجام داده بود، روبرو شده و با گفت و گو با ایشان در خصوص دوران نقاهت این جراحی، استرس و نگرانی اش به یکباره از بین رفته و همان روز تصمیم گرفته بود که این جراحی را نزد دکتر بیات انجام دهند.
در فیلم زیر می توانید گفته های رضا را در خصوص این جراحی اصلاح پیشانی برجسته از زبان خودش بشنوید:

در صورتیکه شما هم دارای این عارضه هستید می توانید از گالری تصاویر قبل و بعد جراحی اصلاح پیشانی برجسته این مرکز دیدن نمایید.