کلینیک زیبایی دکتر اکبر بیات
زمان مطالعه مطلب: 2 دقیقه

در این مقاله قصد داریم در مورد لیفت مجدد صورت و اینکه چه کسانی نیاز به انجام آن دارند، صحبت کنیم. انسان همواره در معرض نیروی گرانش زمین قرار دارد .بالا رفتن سن و همینطور وجود نیروی جاذبه ی زمین باعث شده با گذشت زمان بافت ها و عضلات بدن دچار افتادگی شوند که اجتناب از این مورد امری غیرممکن است.

بنابراین افراد چه در صورتی که جراحی لیفت انجام داده باشند و چه لیفت صورت انجام نداده باشند به مرور دچار افتادگی بافت ها و عضلات خواهند شد.

به همین دلیل است که پزشکان زیبایی برای جراحی های زیبایی خصوصا جراحی هایی که در صورت انجام می شود همواره احتمال کمی را برای انجام مجدد جراحی زیبایی و یا ترمیم دوباره در نظر می گیرند. لیفت صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت چیست؟

ممکن است با گذشت سالیان طولانی بعد از لیفت صورت فرد بار دیگر تصمیم به انجام لیفت بگیرد و یا به دلیل ناراضی بودن از نتیجه ی جراحی لیفت، خواهان انجام مجدد جراحی لیفت توسط پزشکی دیگر باشد.

حال سوالی که پیش می آید این است که آیا امکان انجام مجدد لیفت صورت وجود دارد؟
خوشبختانه پاسخ این سوال مثبت است. باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدایش روش های مختلف برای لیفت میتوان گفت، در اکثر روش های انجام لیفت چه به صورت موقت و چه به صورت دائم، امکان تکرار و انجام مجدد لیفت وجود دارد.

چه کسانی کاندید لیفت مجدد صورت هستند؟


گاهی ممکن است فرد در دوران جوانی از روش های موقت همچون لیفت با نخ،هایفو،بوتاکس و… برای لیفت صورت خود استفاده کرده باشد اما همانطور که قبلا نیز گفته شد با بالا رفتن سن و شدت گرفتن افتادگی ها، با روش های موقت امکان اصلاح افتادگی های شدید وجود نخواهد داشت و فرد باید برای رفع افتادگی های صورت خود از روش های تهاجمی تری مانند جراحی لیفت استفاده کند.

بنابراین میتوان گفت امکان انجام جراحی لیفت صورت برای افرادی که در سنین پایین تر از روش های موقت استفاده کرده اند و حال خواهان انجام جراحی هستند وجود دارد و محدودیتی برای انجام جراحی آنها وجود ندارد.

گاهی در برخی افراد به دلایل کاملا ژنتیکی در سنین پایین شاهد افتادگی در نواحی خاصی از صورت هستیم.برای مثال ممکن است افتادگی در ناحیه ابرو یا پیشانی وجود داشته باشد این افراد نیز می توانند در سنین جوانی با استفاده از روشی مانند لیفت آندوسکوپ، تنها بخشی از صورت را که نیاز به جوانسازی دارد لیفت کنند و بعد از گذشت چندین سال که علائم پیری خود را در بخش پایینی صورت نشان داد اقدام به انجام جراحی لیفت کلی صورت و گردن بکنند. در این شرایط نیز مانعی برای انجام مجدد جراحی لیفت صورت وجود ندارد.

جهت مشاهده تصاویر نتایج جراحی لیفت صورت توسط دکتر بیات، بر روی لینک آبی کلیک کنید.

همانطورکه گفته شد با گذشت زمان و تاثیر نیروی جاذبه، فردی که جراحی لیفت انجام داده است نیز ممکن است بار دیگر تصمیم به انجام مجدد این جراحی داشته باشد. که برای این افراد نیز مانعی برای انجام مجدد جراحی لیفت وجود ندارد.

در نهایت ممکن است برخی افراد نیز که مدت زیادی از جراحی لیفت آنها نگذشته به دلیل ناراضی بودن از نتیجه ی جراحی، خواهان انجام مجدد جراحی لیفت توسط پزشک دیگری باشند. این افراد نیز می توانند با انتخاب روش های دیگر لیفت، جراحی لیفت صورت را مجددا انجام دهند که البته در این شرایط توصیه می شود فرد متقاضی خواسته و نیاز خود را به طور کاملا شفاف و واضح با پزشکی باتجربه و با مهارت بالا در میان بگذارد تا شاهد نتیجه ی رضایت بخش بعد از جراحی لیفت باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x