جراحی زیبایی پیشانی | جراحی پیشانی برجستهجراحی پیشانی برجسته ( جراحی پیشانی نئاندرتال – Neanderthal )

پیشانی برجسته به دلیل بزرگ شدن سینوسهای پیشانی بعد از دوران بلوغ ایجاد می گردد. در افراد مبتلا، سینوسهای پیشانی بسیار بیشتر از حالت نرمال هوادار می شوند و این موضوع به رشد دیواره های سینوس به سمت جلو می انجامد. شیوع سردرد های میگرنی در افرادی که پیشانی برجسته ای دارند بیشتر از افراد عادی است. با این حال هنوز مطالعه ای که علت سردرد این افراد را به رشد بیش از حد سینوسها ارتباط بدهد انجام نگرفته است.

جراحی پیشانی | اصلاح پیشانی برجسته

در حالت عادی فرم پیشانی در آقایان کمی به صورت مقعر بوده و اندکی برجستگی سینوسهای پیشانی دیده می شود. ولی برجستگی بیش از حد دیواره سینوس های پیشانی، چهره را از حالت عادی خارج کرده و بیش از حد خشن می سازد. در اغلب افرادی که برجستگی پیشانی دارند، ابروها پایین هستند و فاصله چشم و ابرو کم است و این موضوع ظاهر فرد را اخمو و بد اخلاق نشان می دهد. از سوی دیگر، پیشانی برجسته با گود تر نشان دادن چشمها، از جذابیت چشمها می کاهد.

خوشبختانه، پیشانی برجسته در خانمها کمتر دیده می شود. ولی در موارد نادری دیده می شود که برجستگی پیشانی در خانمها، اثر بسیار شدیدی در کاهش جذابیت صورت و کاهش ظرافت زنانه ایجاد کرده است.

جراحی اصلاح پیشانی برجسته، با هدف کاهش یا از بین بردن برجستگیهای ناشی از رشد دیواره سینوس پیشانی به کار می رود.  جراحی پیشانی در حال حاضر فقط جنبه زیبایی دارد با اینحال بر اساس تجربه من، تعداد زیادی از بیمارانی که علاوه بر برجستگی پیشانی، دچار سردردهای مزمن ناحیه پیشانی بوده اند، بعد از عمل اظهار کردند که سردرد آنها برطرف شده و یا به میزان زیادی کاهش یافته است.

به منظور بهتر شدن نتیجه جراحی (اصلاح پیشانی برجسته)، در افرادی که چینهای زیاد پیشانی و یا افتادگی ابرو دارند، همزمان با اصلاح برجستگی پیشانی می توان، لیفت ابرو، لیفت پیشانی و جلوتر کشیدن خط رویش مو را برای افراد متقاضی انجام داد.

عزیزان جهت مشاهده گالری تصاویر قبل و بعد جراحی پیشانی برجسته  این مرکز به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

در فیلم زیر می توانید نحوه جراحی و اصلاح پیشانی برجسته و نکاتی که جراح حین عمل انجام میدهد را مشاهده نمایید:

ارتباط با مشاوران کلینیک زیبایی دکتر اکبر بیات

• مشاوران زیبایی چهره (قبل از عمل زیبایی) :

جهت اخذ مشاوره رایگان در خصوص وضعیت فعلی پیشانی برای این عمل جراحی (اصلاح پیشانی برجسته) می توانید با شماره های زیر  در تماس باشید :

۲۲۱۳۰۷۴۰ – ۲۲۳۴۲۹۷۸

۰۹۱۲۰۶۰۶۳۳۵  (امکان تماس تلفنی و همچنین ارتباط از طریق تلگرام و ارسال تصویر برای مشاور در ساعات کاری کلینیک – ۱۰ صبح تا ۸ شب– امکانپذیر است)

• مشاور (بعد از عمل زیبایی) :

پس از انجام جراحی زیبایی، در صورتیکه سئوال یا پرسشی در خصوص مراقبتهای بعد از عمل دارید می توانید با شماره زیر در تماس باشید:

۰۹۱۹۰۷۰۹۲۶۷

جهت مشاهده سایر خدمات جراحی زیبایی صورت، همچنین سایر خدمات زیبایی صورت کلینیک دکتر اکبر بیات به لینک مربوطه مراجعه کنید.